شرکت هاي سازنده آب شيرين کن | شرکتهاي سازنده دستگاه تصفيه آب صنعتي

شرکت بهسازآب

توليد کننده انواع دستگاههاي تصفيه آب و فاضلاب، تأمين تجهيزات و ارائه خدمات پس از فروش و همچنين خدمات مشاوره مهندسي در صنعت تصفيه آب و فاضلاب ميباشد.

شرکت عمران سازان مهاب

دستگاه تصفيه آب خانگي و آب شيرين کن صنعتي و نيمه صنعتي و ضدعفوني آب ، با استفاده از روش اسمز معکوس و استفاده از ازن و UV در تصفيه آب و ضدعفوني آب توسط شرکت عمران سازان مهاب قابل ارئه به مشتريان محترم مي باشد.
اين شرکت نماينده انحصاري و توزيع کننده مستقيم شرکت هاي معتبر جهاني ، در زمينه هاي انواع فيلتر هاي تصفيه آب ، ازن ژنراتور ، پمپ تزريق ، پرشروسل ، هوزينگ ، لامپ UV ، موادشيميايي ، آنتي اسکالانت ، رزين آنيوني ، رزين کاتيوني ، رزين ميکس بد ، کربن اکتيو ، کلر ، فلومتر ، تي دي اس متر ، الکترولايزر ، مواد شستشوي ممبرين ، متناسب با نياز شما و با نظر متخصصان براي خريد دستگاه تصفيه آب سيستم مورد نظر شما را طراحي و ارائه خواهد کرد.

شركت مهندسي آريا عمران شريف با هدف ارتقاء بهره‌وري صنايع ، افزايش سلامت جامعه و حفظ و صيانت از محيط زيست؛ در حوزه مشاوره، طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي سيستم‌هاي تصفيه آب و فاضلاب فعاليت مي نمايد.

گروه صنعتي هفت با تکيه بر دانش فني متخصصان و بيش از ?? سال تجربه خود در زمينه طراحي و ساخت تجهيزات تصفيه آب و فاضلاب در ايران ،يکي از برجسته ترين و پر افتخارترين کارخانجات خاورميانه به حساب مي آيد و توانايي پياده سازي راه حل هاي يکپارچه صنايع در زمينه نگهداري ،انتقال و کنترل سيالات مختلف اعم از مواد نفتي ،شيميايي ،پساب ها ،آب هاي آشاميدني و سيستم هاي آب رساني را دارا بوده و از جمله بزرگترين توليد کنندگان مخازن و تجهيزات مورد استفاده در صنايع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشيمي مي باشد .

شرکت Koch با نيم قرن سابقه، توسعه دهنده و توليد کننده سيستم هاي نوين تصفيه آب و فيلتراسيون غشايي در اقصي نقاط جهان مي باشد. اين شرکت توسعه دهنده و توليد کننده بهترين سيستم هاي غشاهاي فيلتراسيون، سازنده سيستم هاي سفارشي و سيستم هاي با طراحي کاملا مهندسي، براي طيف وسيعي از صنايع، و ارائه پشتيباني برتر فني و خدمات به مشتريان بوده است.

گروه صنعتي و بازرگاني دريا صنعت فعاليت خود را از سال 1386 آغاز نموده است و با دارا بودن متخصصين با تجربه در زمينه مشاوره، طراحي، ساخت و اجرا پروژه هاي تصفيه و ضد عفوني آب، شيرين سازي آب هاي شور و تلخ، توليد آب بدون يون، محصولات را در قالب پکيج هاي تصفيه آب، زلال ساز، پکيج هاي ضد عفوني با روش هاي مختلف، آب شيرين کن، ديونايزر جهت استفاده در مصارف مختلف صنعتي و آشاميدني، پتروشيمي و  پالايشگاه، نيروگاه هاي توليد برق، کشاورزي و گلخانه و همچنين دام و طيور که هر کدام متناسب با نوع مصرف طراحي مي شوند را ارائه و خدمات پس از فروش و اقلام مصرفي را تامين مي نمايد و همچنين مفتخريم که محصولات اين شرکت تا به امروز مورد تاييد ارگان هاي دولتي و سازمان هاي خصوصي مختلف قرار گرفته و باعث جلب رضايت مشتريان شده است.


شرکت پالايش آب به عنوان توليد کننده دستگاه هاي تصفيه آب استاندارد و با کيفيت صنعتي به روش اسمز معکوس در سايزهاي مختلف و براي آب هايي با شرايط خاص، آبي با کيفيت بالا در اختيار مشتريان خود مي گذارد. شرکت پالايش آب دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي را براي آب هاي لب شور و آب دريا و آب هاي داراي رسوب گچ، آهک، آهن و… به مشتريان خود ارائه مي دهد. اين شرکت داراي تجربه در زمينه ساخت، نصب و بهره برداري و مشاوره سيستم هاي صنعتي تصفيه آب به روش اسمز معکوس مي باشد.


آب ثمين واردکننده و نماينده رسمي معتبرترين شرکت هاي توليدکننده قطعات دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي مي باشد . آب ثمين از مرحله مشاوره و طراحي تا توليد و اجرا را در کارخانه خود انجام مي دهد .


شرکت کاشفان نيلفام وارد کننده و توليد کننده قطعاتي از دستگاه آب شيرين کن مي باشد.

شرکت ميهن تصفيه با بيش از يک دهه تجربه در زمينه تصفيه و شيرين سازي آب و فاضلاب، انتقال و ذخيره سازي آب، با رويکرد مثبت به خدمات قبل از فروش، حين فروش و پس از فروش و برنامه ريزي مستمر در زمينه مديريت منابع انساني و سرمايه گذاري در زمينه تحقيق و توسعه و مديريت ارتباط با مشتري توانسته حرکت پويا و رو به رشدي در زمينه هاي مختلف اين صنعت داشته باشد.

شرکت فر ا آب در سال1383 فعاليت صنعتي مهندسي خود را در زمينه طراحي ساخت و توليد محصولات مدرن تصفيه آب ( اسمز معکوس / آب شيرين کن ) و تصفيه فاضلاب (صنعتي / بهداشتي ) آغاز نموده است.

شرکت خانه آب با يک دهه تجربه در ساخت و طراحي دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي آمادگي خود را جهت مشاوره، طراحي و ساخت آب شيرين کن صنعتي و نيمه صنعتي در ظرفيت هاي 3000 ليتر در شبانه روز الي 1.000.000 ليتر در شبانه روز اعلام مي دارد.

ارائه انواع دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي و آب شيرين کنبه روش اسمز معکوس
توليد مواد شيميايي اسيد و قليايي، شستشوي ممبران، آنتي اسکالانت، خنثي، اسيد ويژه، ديسکيلر و DM
ساخت آب شيرين کن هاي خانگي و ...

شرکت خانه آب متشکل از مهندسين خبره شيمي، مکانيک و مهندسي آب، فعاليت خود را در عرصه تصفيه آب از سال 1387 شروع نموده است و در اين مدت با اتکا به استفاده از دانش روز و تجربه مهندسين خود ، توانسته است پروژه هاي متعدد طراحي و ساخت دستگاه هاي آب شيرين کن را در سراسر کشور اجرا نمايد که از مهمترين آنها مي توان به ارائه خدمات مهندسي و ساخت دستگاه آب شيرين کن براي گروه سايپا، قرارگاه سازندگي شهيد رجايي و نيروگاه يزد اشاره نمود.

شرکت دي سال نيرو (ديسالکو) در سال 1380 فعاليت خود را در زمينه تصفيه آب و فاضلاب آغاز نمود. اين شرکت با تکيه بر دانش روز و بهره گيري از متخصصين مجرب و علمي و همچنين توان طراحي و ساخت بالا، آمادگي دارد خدمات ذيل را به مشتريان محترم ارائه نمايد:
طراحي، ساخت، نصب، راه اندازي و بهره برداري از دستگاه هاي آب شيرين کن به روش اسمز معکوس ( RO Desalination Systems) جهت تصفيه آب مورد نياز صنايع مختلف، تامين آب مطلوب آشاميدني و شيرين سازي آب دريا
تصفيه فيزيکي و شيميايي فاضلاب هاي بهداشتي و صنعتي و ...